Σάββατο, 23 Νοεμβρίου

”Περίγελος” ο Δήμος Διονύσου για ακόμα μία φορά

Τον γύρο του διαδικτύου κάνει της τελευταίες ημέρες η είδηση για τον εντυπωσιακά ”φουσκωμένα” λογαριασμό ύδρευσης που ήρθε σε κάτοικο του Διονύσου.

Μια είδηση η οποία για μία ακόμα φορά εκθέτει στην κοινή γνώμη τον Δήμο, αναφορικά με την προχειρότητα με την οποία πολιτεύεται και δραστηριοποιείται.

Ξετυλίγοντας το κουβάρι της συγκεκριμένης υπόθεσης, ”σοκ” έπαθε πολίτης όταν είδε πως πρέπει να πληρώσει το εξωφρενικό ποσό των σχεδόν 103.000 ευρώ βάσει ειδοποιητηρίου λογαριασμού ύδρευσης από το Δήμο, με αποτέλεσμα να προστρέξει στον Συνήγορο του Πολίτη.

Με την σειρά της, η Ανεξάρτητη Αρχή απευθύνθηκε προς το Δήμο Διονύσου προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι απαιτούμενοι έλεγχοι και ενέργειες και το Τμήμα Ύδρευσης του Δήμου συμπέρανε ότι η οφειλή οφείλεται σε βλάβη του υδρομέτρου για το οποίο ο καταναλωτής δε έφερε ευθύνη.

Κατόπιν της διαμεσολάβησης του Συνηγόρου του Πολίτη και έπειτα από εισήγηση του Τμήματος Εσόδων & Περιουσίας και με Απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Διονύσου πραγματοποιήθηκε η διαγραφή της χρέωσης του ποσού των 102.966,32 ευρώ που αφορά την ύδρευση και η οφειλή περιορίστηκε στο υπόλοιπο της οφειλής, ήτοι στο πάγιο των 19,84 ευρώ.

Από την πλευρά του, ο Δήμος Διονύσου με επιστολή του επισημαίνει πως ο αιτών καταναλωτής, κάτοικος εξωτερικού, «μετά τη λήψη του λογαριασμού Γ 4ΜΗΝΟΥ 2020 ύψους 102.986,16€ επικοινώνησε με την Τεχνική Υπηρεσία για την παράλογα υπερβολική κατανάλωση λόγω του ότι πρόκειται για ημιτελή εγκαταλελειμμένη οικοδομή και ενημερώθηκε ότι κατά την αποκομιδή κλαδιών σε κοινόχρηστο πεζοδρόμιο, το γκρέιντερ “έσπασε τον υδρομετρητή” με αποτέλεσμα την καταγραφή συνεχούς ροής».

Στη συνέχεια υπέβαλε τις με αρ. πρωτ. 39641/23- 11-2021 & 48039/22-12-2021 αιτήσεις – ενστάσεις για έλεγχο του υδρομετρητή και της υπερβάλλουσας κατανάλωσης του καθώς και τη σφράγισή του ως πρόληψη για το μέλλον, όπως αναφέρεται στην επιστολή προς την Ανεξάρτητη Αρχή.